criss1drom

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

WoW art!

Av Christian Brinkhoff - 13 november 2010 12:30

Hittade lite skön world of warcraft fan art. all kredit skall gå till skaparna och inte till mej. jag äger inga rättigheter till dessa bilder.


 

även denna hittade jag


 


Mkt nöje och hittar ni mer art tala gärna om vart.. älskar art i alla dess former..



oj just ja.. God morgon.

//Criss

 
 
Linda

Linda

13 november 2010 16:22

Sjukt snygga bilder =)

http://snufflia.blogg.se

Christian Brinkhoff

14 november 2010 04:17

tackar tackar.

 
birgitaoz

birgitaoz

14 november 2010 13:26

Hej!
Du var in på min blogg. Nu är jag här för att förklara lite. Jag kan berätta att jag kan nästan bibeln utan till och innan till. Lite skämt. Men jag har själv varit med för många år sen när jag var ung, då var jag med i Jehovas Vittnen och där fick vi läsa bibeln.

Det jag har sett att alla människor blir styrda på av det religion igen vågar gå sin egen väg. Vara oberoende, det är de andevärlden vill att vi ska vara för att lyckas bäst.
Bibeln är en gammal bok och den är skriven på en gammal tid. Men den är oftast styrt åt ett håll de som har makten. Om du läser den grundligt så förstår du vem som styr allt.

När jag skriver i min blogg vet jag aldrig innan vad jag ska skriva, utan det är andevärlden som vägleder mig genom det. Både bilder och skrift. Det handlar om mig och ibland om alla där ute får ta del av det. De vill visa vad som är rätt och fel och samtidigt har alla människor ett fritt val i livet.
Att välja rätt är inte lätt om du blir påverkad åt alla olika håll, utan stå fast i det man tror på.
Jag ser inte ner på kyrkan och de andra som är med olika sekter men jag ser vilken enorm ofrihet de har. Att vara sig själv.Jag har begrundat och fått svar på mitt problem genom att jag var med i Jehovas vittnen som trotts allt bär hans namn. De har en stark styrning och de finns ingen frihet att leva och utvecklas. Det ser jag i många religioner.

Men som sagt var jag dömer ingen utan varje människa har ett fritt val i livet som även du har.
Jag har jobbat i många år med personlig och andlig utveckling det är därför jag lägger ut för att ge lite handräckning ibland till folk. Dela med mig gratis till andra som sitt fast eller vill bara få svar på det de funderar på.

Det du känner det måste du få känna och det är din känsla på hur du ser allt. Det är dina ögon och dina upplevelser det dömer jag inte ut dig för. Dina känslor och dina besvikelser de har vi alla att jobba med. Det är då bra att sätta ord på det man känner och upplever i samhället. Men vet du? Det är bara vi som kan ändra på det vår egen fria vilja och följa vårt innersta för det är alltid rätt det man känner.

Birgitta Öz

http://birgittaoz.bloggplatsen.se

Christian Brinkhoff

14 november 2010 15:07

sen älskar jag dom som inte kan förstå svenska språket.. jag sa kom med ren fakta om du ska svara på kommentarer att du känner andevärlden är ingen ren fakta.. ursäkta mej men du gör bort dej själv mer och mer.

Jag har släktingar som är jehovas vittnen och du är så långt ifrån ett man kan komma.

att babbla om andevärlden och mediala hjälpningar och energier är fullkomligt oacceptabelt hos jehovas vittnen eftersom gud/Jehova är den enda sanna guden inte nån energi som får dej att samtala med andevärlden och som får änglar att skriva i din blogg.

altså du gör bort dej sj.. du kom inte på nått vettigt och skriva om så det slutade med att du började med detta.. visst du får läsare.. men e det värt det? va händer om en riktigt svag människa börjar läsa din blog tror att allt e riktigt och söker upp dej? när han ser att du är en bluff kanske han tar både ditt och sitt eget liv.. är det värt det?

tänk efter innan du börjar svamla.
skaffa fakta!

jag ska posta inte bara detta utan några av dina inlägg och några av mina kommentarer till dej i min blogg och få lite mer opartiska människor och titta över allt....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Brinkhoff - 20 december 2010 15:04

23:59 så är tävlingen slut!   Skynda er!

Av Christian Brinkhoff - 18 december 2010 14:56

endast två dagar kvar så ta din changs och gå segrande ur tävlingen! ...

Av Christian Brinkhoff - 15 december 2010 12:03

Så ja det går bra nu bortsätt från att ryggen krånglar och så så är det bra.   för alla er som missat gå till min jultävling http://criss1drom.bloggplatsen.se/2010/12/11/4123859-jul-tavling/   lämna in erat bidrag och hoppas du vinner.   ...

Av Christian Brinkhoff - 14 december 2010 09:16

Jag saknar verkligen min underbara sötnöt. jag har abstinens efter mitt finska mumintroll! baby vill bara att du ska veta hur mkt jag tycker om dej och hur mkt jag saknar dej.     Tävlingen verkar gå bra hoppas många fler lämnar in mkt bra bidr...

Av Christian Brinkhoff - 12 december 2010 17:29

Ja tack alla ni som deltar men fler måste ju delta! det är en jul tävling så ju fler desto roligare ;)   så kom igen och lämna erat bidrag. ...

Presentation


Criss En Drömmare

en enkel men rolig blogg om vardagens händelser och vad folk tänker men ingen jävel vågar säga


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Den obligatoriska signerings boken

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

RSS

Translation

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards