criss1drom

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Christian Brinkhoff - 26 november 2010 14:55

ok nu har det gått lite långt med egoismen.. jag ska förklara fullt ut.


Morsan säljer och köper saker på budera och tradera.


för er som inte vet vad det är använd google.


ok grejen e morsan köpte en sak från tradera men det tog ett tag innan hon fick nån kontakt med säljaren.

när hon väl fick kontakt var det ett mkt tråkigt mejl som kom.. vill inte gå in för mkt i detalj på det med denna säljares dotter hade dött och lämnat efter sej två små barn.


eftersom hon inte hört av sej direkt och eftersom tradera är komunistiska idioter så blev denna stackars kvinna avstängd från tradera pga 2 dåliga omdömmen från köpare..


nu hör saken till att det finns dom som har 7-900 dåliga omdömmen bara senaste månaden som fortfarande får vara kvar att sälja..


e dom så jävla små aktiga om sin provision att dom stänger av någon för att dom haft problem när deras eget barn dött?


man kan bli sur för mindre.


lite annan kul fakta om tradera. jag har sj blivit avstängd därifrån pga 1 dåligt omdömme.

morsan blev avstängd ett tag pga en idiot som lämnade dåligt omdömme på alla hon köpte ifrån basicly.


men en snubbe som blåser folk på fet pengar dagligen som inte ens skickar iväg sina varor som har över två tusen dåliga omdömmen han är kvar.



ja du jag antar att pengar och egoism är det som styr världen.. hur fan har det gått såhär illa?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Criss En Drömmare

en enkel men rolig blogg om vardagens händelser och vad folk tänker men ingen jävel vågar säga


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Den obligatoriska signerings boken

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

RSS

Translation

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards