criss1drom

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Christian Brinkhoff - 24 november 2010 22:22

Altså mkt ska man se/läsa innan ögonen trillar av..

kolla in dom här ljushuvudena.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8171113.ab


altså jag vet att vissa folk inte kan hålla sej från att göra brott men måste idioterna spela in det??

ja menar mobil kameran måste vara polisens bästa vän..


sen att asen plågar djur får mej bara att spotta fräsa och bli förbannad.

att plåga ett djur är som att som att springa i the special olympics. även om du vinner så är du ett retard.


nu menar jag inte att vara elak mot dom stackars efterblivna atleterna i special olympics, det var en simpel liknelse.


förövrigt vill jag bara påpeka att e man så dum så man filmar när man gör brott förtjänar man att åka in..


dumjävlar.

Av Christian Brinkhoff - 24 november 2010 22:05

Lite bilder om det som precis hänt.. min kina slicer olycka och några bilder på mina tacos ^^


Med stark sås..    utan stark sås.. min mage sa ifrån :P   ja det har vart olyckornas dag för mej..

Av Christian Brinkhoff - 24 november 2010 21:17

nån som har ett halft finger att låna mej?? va tydligen inte smart att leka kines medans jag skar upp grönsakerna. :P

Av Christian Brinkhoff - 24 november 2010 20:38

Nu blir det att laga tacos.. och lyssna på the boppers samtidigt..


ni får ha det gött så uppadterar jag er sen ;)

Av Christian Brinkhoff - 24 november 2010 16:45

Har ni tänkt på en sak... hur mkt idioter det finns där ute..


e på G ut för att hämta posten. för att komma till post lådan får jag skotta.. precis när jag e klar så kommer det en rally förare i äkta kenny bräck standard och sladdar runt i 150 knyck och pudersnö kommer flygande och dränker mej till den milda grad att jag ser ut som fucking frosty the snowman.


medans jag står där som en snögubbe så funderar jag på om jag ska jaga ifatt arslet till rally förare och plantera in min skyffel på honom där solen inte skiner.

kommer fram till lika snabbt som en katolsk präst skulle hoppa på en korgosse att jag inte skulle hinna ikapp.


så jag skakar av mej snön som den värsta jävla St Bernard och morrar lite,

Precis när jag kommit in med posten så knackar det på dörren, jag öppnar och där står två ungar och ser äkligt söta ut.


jag frågar dom snällt vad dom vill, "hey vill du köpa en julkalender som stödjer det lokala fottbolls laget?"

jag funderar snabbt på att fejka min död med en hjärtattack för att bli av med asen men kommer snabbt fram att deras mamma förmodligen skulle avslöja min bluff.


nå vad kostar dom frågar jag, bara 280kr säger ungen.

jaha e det lyx chocklad i dom eller? lyckas jag stamma fram mellan dom spontana astma anfallen.

nej det är bibel historier i luckorna klämmer ungen ur sej och ser förskrämd ut.


jag tittar på ungen som om han precis sagt att han skall halstra min mamma och sälja henne på uff.

nej du tack jag har redan köpt Chocklad kalendrar men tackar som frågar,

stänger där dörren innan jag hinner förstöra barnets liv med en kommentar om att varken gud eller tomtejäveln finns.


sitter nu och försöker tina upp pungen innan det är dags att ta sej ut igen.. nu ska man åka och införskaffa mat, ni vet såntdär nödvändigt skit man måste förtära för att inte dra på sej en släng av döden :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Criss En Drömmare

en enkel men rolig blogg om vardagens händelser och vad folk tänker men ingen jävel vågar säga


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Den obligatoriska signerings boken

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

RSS

Translation

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards