criss1drom

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Christian Brinkhoff - 27 november 2010 22:53

Jag hade en sån skön känsla idag.. va ute och skottade snö.

då kom jag ock tänka på ett underbart ställe som ser ut såhär.


  (det blåste till när jag tog bilden därför den är suddig)


Där bor en mkt söt människa som gör mej lycklig.


jag funderade på om man inte borde investera i att bygga en wow teleporter som gnomerna gör. men med min otur slår det la fel och så hamnar jag på södermalm tilsammans med kissie och blondin bella :S *kräks*


jag e så nöjd och glad nu att jag skulle kunna svälja en halvtimmes flosker från ebba von sydoff,


nej om man inte ska ta sej ut i köket och raida frysen.. nån som vill tanka? jag kommer helt seriöst behöva en fire mage och tina upp aset åt mej...


//Criss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Criss En Drömmare

en enkel men rolig blogg om vardagens händelser och vad folk tänker men ingen jävel vågar säga


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Den obligatoriska signerings boken

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

RSS

Translation

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards