criss1drom

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Christian Brinkhoff - 21 november 2010 23:57

Altså jag mår oförskämt bra just nu.


allt känns underbart och jag känner mej som om jag svävar på moln.

Alexandra är en av dom underbaraste tjejerna jag har fått privilegiet att umgås med.

hon är snäll trevlig omtänksam mysig kramgo inteligent sexig snygg gosig och helt jävla ultra fantastisk. tror att hon lätt är en som skulle kunna stjäla mitt hjärta om hon fick för sej att göra det.


vi kollade på film och myste och spelade Super smash bros!!! (barndoms minne JAAA!) och så allmänt snackade vi i timmar.


 

erkänn vi är fucking awsome och jävligt söta?


längtar redan tebax.. helt underbart. skön natur underbara djur fantastisk familj och helt underbart soft!


vet inte vad mer jag ska skriva tar snart slut på alla verb och adjektiv som finns!


im a happy pappy!


 

Hittade en ny polare hos alexandra också!

awsooooome!

Av Christian Brinkhoff - 21 november 2010 23:42

Satt på bussen i fredags och skulle till tåget..


med mej på bussen sitter tre stycken pundare.. och dom löser korsord...

pundare a: djur på fyra bokstäver andra bokstaven är A och 4 e T


Pundare B: det kan ju inte vara hund.. kan det vara panda?


Pundare C: men det kan ju inte vara panda dom har inga Tn


Pundare A: vadå inte Teen dom dricker ju inget annat än Te.


Pundare C: humm du har rätt där men kan det vara noshörning då.


Pundare B vänta lite nu grabbar det va bara 4 bokstäver.. då måste det vara gris.




Pundare A: huvudstad på 5 bokstäver första bokstaven är P andra är A.


Pundare C: den va lätt PISA!



Av Christian Brinkhoff - 21 november 2010 21:14

Hur svårt ska det vara att fatta att det finns allergiker?


Jag har citrus allergi vilket gör att om nån blåst idiot öppnar en appelsin eller liknande så kan jag inte andas.


detta är altså vad som kan döda mej.

 


men altså jag vill bara påpeka en sak... om det finns en allergi använd inte det offentligt.


Spruta inte på dej 10 liter parfym innan du går på bussen. käka inte jordnötter på en konsert och för jävulen öppna inte en appelsin på en buss/tåg/flygplan! det kan döda den du sitter bredvid.


Fick sj få en adrenalin spruta och allergi piller för att överleva idag..


folk är tanklösa och själviska idioter som inte bryr sej om någon annan än dom själva.


jag frågar alltid personer i min omgivning är ni allergiska mot detta eller kan jag käka det?

men dessa ignoranta citrus horor dom bara kör på och skiter i sin omgivning.


när man konfronterar dom så börjar dom.. va finns det citrus allergi det visste jag inte så ser dom ut som blondinbella (helt fucking clueless!)


idioter.



aja ska skriva lite om allt possetivt som hänt i helgen. men det gör jag i nästa inlägg.. jag svävar på moln och är lycklig även om jag blev utsatt för ett lönmördar attentat av dom förbannade citrus älskarna!

Av Christian Brinkhoff - 21 november 2010 21:12

Nu e jag tillbaka från underbara Alexandra. åhh vilket mysigt kramgott mumin hon är.. me is happy pappy now :D


jag e ledsen att jag inte bloggat men vart i urskogen som hon kallade det.. nätvärk inte tillgängligt xD


nu i alla fall är jag tillbaka och ska skriva massa spännande saker som jag vart med om i helgen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Criss En Drömmare

en enkel men rolig blogg om vardagens händelser och vad folk tänker men ingen jävel vågar säga


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Den obligatoriska signerings boken

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

RSS

Translation

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards